Nieuwsbrief maart 2020

Beste leden,

Ook de RHV is begaan met de huidige situatie wat betreft de uitbraak van het Coronavirus.

Daarom verzoekt het bestuur u om vooral goed voor uzelf te zorgen en afstand tot anderen te houden.
Dit geldt ook als u met uw vismaten gaat vissen. Ga met eigen vervoer of spreek bij de visplaats af.

Het is toch al gebruikelijk om niet op elkaars lip te zitten, maar hou daar van af nu echt rekening mee.
Dus minimaal 1,5 meter, maar als er meer ruimte is, maak daar dan gebruik van.
Deze aanbeveling geldt voor onbepaalde tijd.

In April zou de clubkelder 4 woensdagen open zijn voor leden die de vergunning dan nog kunnen ophalen tegen contante betaling.

Helaas zal de clubkelder tot nader orde gesloten blijven.

Dit houdt in dat u de vergunning toegestuurd krijgt nadat u het door u te betalen bedrag per bank heeft voldaan.
Het te betalen bedrag en het banknummer staan in de Nieuwsbrief van nov/dec 2019 op deze website.

We zouden dit jaar gaan starten met vislessen op scholen in Rijswijk, maar ook deze lessen vinden voorlopig geen doorgang.

Voor nadere mededelingen houdt u aub onze Website in de gaten.

Het Bestuur wenst U en uw naasten en allen die u dierbaar zijn een vooral goede gezondheid en daarnaast een fijne vistijd.

WE HOUDEN CONTACT.